Napoje z logo w twojej firmie

We współczesnym świecie reklama jest wszechobecna. Trudno wyobrazić sobie bez niej życie. Nic w tym dziwnego, ponieważ to szybki sposób, by znaleźć potencjalnego klienta i poinformować go o ofercie firmy. Jednak powszechność reklamy to jej plus, a jednocześnie, paradoksalnie, minus. Większość ludzi przyzwyczaiła się już bowiem do tego, że reklama otacza ich z każdej strony i po prostu często przestają zwracać na nią uwagę. Należy zatem znaleźć sposób, by informacje reklamowe jednak trafiały do klientów, bo o to przecież chodzi reklamodawcom.

I tu może sprawdzić się stare powiedzenie ” przez żołądek do serca”, które należy jednak odpowiednio dostosować i sparafrazować ” przez napoje z logo do serca i umysłu klienta”. Jest to doskonały pomysł, ponieważ nie ma człowieka, który, bez względu na okoliczności, nie sięgnie po butelkę z wodą czy sokiem, szczególnie w upalny dzień. Pić musi każdy i to nie podlega dyskusji. Dlatego w czasie długich konferencji czy szkoleń dla pracowników firm na stołach zawsze, oprócz krakersów i słonych paluszków, stoją butelki z napojami.

Bardzo łatwo wykorzystać więc proste psychologiczne zagranie. Postawić napoje z logo, które nie tylko ugaszą pragnienie, ale także zajmą słuchaczy, zwłaszcza, gdy prelekcja jest wyjątkowo nudna. Jak wiadomo, często uczestnicy szkoleń, by zamaskować nudę i ziewanie, szukają jakiegoś punktu, by dyskretnie zawiesić na nim wzrok i nie pozwolić zamknąć się znużonym powiekom. I w tym przypadku napoje reklamowe mogą okazać się po prostu wybawieniem. Ciekawy i przykuwający uwagę nadruk na butelce z logo firmy sprawi, że słuchacze na pewno się nim zainteresują ( może być dużo ciekawszy niż nudna prezentacja), a im dłużej trwa szkolenie czy konferencja, tym większa szansa, że potencjalny klient zapamięta kolorową naklejkę i ofertę firmy, która się w ten sposób reklamuje.

Nawet gdy obecnie nie jest nią zainteresowany, nigdy nie wiadomo, kiedy może być ona przydatna. Nawet po dłuższym czasie od zakończenia szkolenia człowiek może sobie uświadomić, że właśnie potrzebuje skorzystać z profesjonalnej porady czy usługi konkretnej firmy. Wtedy zaś, jak dobry sen, przywoła w pamięci napoje z logo, które stały na stole w czasie nudnego szkolenia i od razu wie, do kogo się zgłosić po pomoc. Dlatego właśnie napoje reklamowe to doskonały i niedrogi pomysł, który łączy przyjemne z pożytecznym, bo trafia i do żołądka i do umysłu potencjalnego klienta.

Zobacz: napoje reklamowe z logo | https://oh-drink.pl/

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0.0/10 (0 głosów )
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0 (z 0 głosów)