Cukierek dla klienta

Myślisz, że dobra i skuteczna reklama to głównie taka, która pojawia się na telewizyjnym ekranie, w reklamach internetowych wyskakujących po każdym kliknięciu, na wielkich billboardach promujących Twoją firmę? To z pewnością dobre wyjście, by szybko zabłysnąć w świecie biznesu, jednak być może zwyczajnie nie stać Cię na taki rozmach? Jest na to z goła inne rozwiązanie-przekonaj się sam.

Jak skutecznie zachęcić klienta do swojego produktu? Stare przysłowie mówi: przez żołądek do serca-i to jest rozwiązanie dla Ciebie. Wypróbuj cukierki z nadrukiem logo Twojej firmy. Może nie wydaje się to zabójczo dobrym rozwiązaniem, jednak zdziwiłbyś się, jak wspaniałe rezultaty przynosi ten sposób zachęcenia potencjalnego klienta. Cukierki reklamowe od lat odgrywają dużą rolę w przemyśle reklamowym. Nie dość, że same słodycze te są bardzo tanie w produkcji, to jeszcze ładne logo przykuje oko niejednego zainteresowanego. Dlaczego akurat cukierki?

Ponieważ to one zazwyczaj kojarzą się człowiekowi z miłym prezentem, z nagrodą otrzymywaną w dzieciństwie za zrobienie czegoś dobrego czy miłego-przywodzą na myśl wspomnienia pięknych lat młodości, beztroski w kwestii żywienia i przede wszystkim radości, która dziecku towarzyszy praktycznie na każdym kroku. Jest wiele rodzajów słodyczy, jakie w tym biznesie można wybrać. Niekoniecznie muszą być to cukierki, jednak to one właśnie są poręczne, niewielkie i na tzw. “jeden kęs”, więc nawet osoby skrupulatnie dbające o linię pokuszą się bez wahania o taki smaczny kąsek. No dobrze, ale gdzie w tym profity dla firmy? Otóż cały trik polega na tym, że klient, zjadając cukierka oznaczonego logiem naszej firmy, zapamięta ją jako miejsce, które potraktowało go w bardzo miły i przyjemny sposób. Dzięki miłemu wspomnieniu, chętnie będzie wracać do naszego lokalu, przychylniej patrzyć będzie na ceny przez nas oferowane, a co za tym idzie-wyda u nas większą ilość pieniędzy.

A to właśnie jest celem skutecznej reklamy w biznesie. Jak bardzo taka reklama przekłada się na zyski w firmie? W porównaniu do wielkoformatowych reklam wizualnych i słuchowych, zysk z reklamy na cukierkach może wydawać się niewielki. Ale główną zaletą tej reklamy jest fakt, że jej działanie będzie miało długoterminowy zasięg. Jak to możliwe? Przykładowo, papierek po cukierku z naszej firmy, pozostający w kieszeni kurtki czy płaszcza klienta, odnaleziony po roku w owej kieszeni, przypomni mu o naszej firmie, nawet bez naszej dodatkowej interwencji.
Zastanawiając się więc nad wyborem między drogimi plakatami a tanimi cukierkami, zdecydowanie radzimy Ci wybrać tę mniej kosztowną wersję.

Zobacz: Cukierki z nadrukiem, cukierki reklamowe | http://pyszne-krowki.pl/

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0.0/10 (0 głosów )
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0 (z 0 głosów)